среда, 15 августа 2012 г.


Модуль 5.
Цей модуль допоміг мені зрозуміти про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: підтримувати їх інтерес до навчання під час створення проектів.



Модуль4
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє потреби учнів.


Модуль 3
Цей модуль допоміг мені з"ясувати, як можно використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
Дослідніцьки проекти будують зв"язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів та включатимуть ІКТ до змістових і проектних завдань.


Модуль 2.

Цей Модуль допоміг мені дізнатися, яким чином проекти допоможуть моїм учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів і програм ,та розвивати в них навички 21 століття, а також - яким чином я зможу використовувати проекти для вдосконалення процесу навчання учнів, бо проектна діяльність залучає учнів до вирішення проблемних сітуацій, формують навички самостійної творчої діяльності, вміння ефективно спілкуіватися,знаходити важливі і правильні рішення.
МОДУЛЬ 1

Прочитавши матеріал Модуля 1, я зрозуміла, що Соціальні сервіси Інтернету(блоги) можуть допомогти мені, як вчителю, спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу, і обговорювати важливі проблеми та ідеї, а також самостійно навчатися на тренінгу у програмі
Intel(R) "Навчання для майбутнього", яка допоможе мені підвищити свій професійний розвиток, бо дуже важливо не тільки мати свої власні думки й цілі, а також  цілеспрямовано навчатися, розвиватися і реалізовувати їх в життя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий