суббота, 18 августа 2012 г.


Модуль 11.   
Завдяки цьому тренінгу, я одержала багато цінної інформації для моєї роботи в мережі Інтернет,  навчилася складати портфоліо, вести блог, спілкуватися з колегами.  На мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде формування  навичок  ХХІ століття , розвиток навичок самоспрямованності учнів. Створення  учнями авторських презентацій, блогів, робота над навчальними проектами, а також безпечне та відповідальне використання  Інтернет-ресурсів  для здобуття нової інформації, спілкування  та співпраці.  Програма проекту дуже насичена, бракує відведеного часу для підготовки, осмислення та усвідомлення матеріалу. Проте опрацьовуючи модуль за модулем, я переконалась, що це крок вперед до  фахового самовдосконалення вчителя, це крок до нового витка розвитку якісної освіти ХХІ століття.  Тому я готова і надалі працювати над собою,   здобувати нові знання та поглиблювати їх.  Я вдячна організаторам проекту, своєму тренеру, за надану можливість навчатися та працювати в цьому проекті. 

Модуль 10.
Працюючи над  матеріалами даного модуля, прийшла до висновку, що уміння правильно поставити запитання – це запорука якісного навчання. Продумані запитання спонукають   до   використання отриманих знань з попередньо вивченого матеріалу , знань з інших предметів та зі свого життєвого досвіду. Зрозуміла, що поведінка вчителя, заохочує до організації сприятливого середовища у навчальному кабінеті та  сприяє стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів. Ознайомившись із матеріалами десятого модуля я визначила, яким шляхом  зможу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб та як я   зможу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
Модуль 9.
Цей модуль спонукав мене до  висновків, що учні можуть самі спрямувати себе у навчанні, про важливу роль і місце диференційованого навчання, а саме, як планувати навчальний процес,  включаючи візуальні та аудіальні способи сприйняття. Переконалась, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення; що перехід до процесу навчання будується навколо потреб учнів та вимагає адаптації не тільки з боку учнів,  а і з боку вчителя. Це проявляється завдяки співпраці, а саме: вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, а учні мають активно працювати над собою. Відкрила для себе, що вчитель може диференціювати навчальний процес за допомогою нових різноманітних інструментів.

Модуль 8.
Цей модуль допоміг мені усвідомити, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", показав шляхи залучення  вчителів та учнів до процесу оцінювання та створення інструментів оцінювання. Здобула навички як визначити  рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт,  демонстрації кінцевих продуктів за проектом.. З `ясувала, що оцінювання має проводитися постійно під час діяльності проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях навичок та знань. Також, зрозуміла, що оцінювання будується не тільки навколо навчальних потреб учнів, а й має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми так і на рівні сформовних навичок.

Модуль 7.
Опрацювавши  матеріали даного модуля, я переконалася в необхідності використання інформаційно-комунікаційної технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Відпрацьовуючи вправи та підходи розкриті в модулі, я  навчилася, яким шляхом  забезпечити  досягнення учнями навчальних цілей під час навчання за методом проектів, використовуючи технологію особистісно-орієнтованого навчання. Підкреслила для себе, як  створення  учнівської роботи допомагає стимулювати зацікавленість до вивчення предмету.

Комментариев нет:

Отправить комментарий